Actividades varias de principio de curso!!

Nestes dous meses que levamos de curso,
fixemos un montón de actividades diferentes!!





Entre elas, escoller a mascota da nosa aula!!
Como nos custa ás veces entender a democracia...


Na maioría delas tivemos que aprender
a traballar en equipo!!





Como custa...

pero que divertido, interesante e gratificante é!!


Tamén utilizamos moito a PRENSA

nas nosas aprendizaxes!!

É moi interesante e cercana a nós!!



Aínda que, por desgraza,

non sempre trae noticias positivas...



Pero ante iso, axuda moito apoiarnos entre nós 

e expresar o que sentimos á nosa maneira!!

E todo o que queda por contar...

Miles de bicos de chocolate

e moreas de sorrisos!! :)


Comentarios

  1. Maravilloso este Blog, me encanto ver a Barbara con sus compañeros y todas las actividades que han realizado, Felicidades Maestra por esta gran iniciativa y así poder ver de alguna manera a nuestros niños en sus actividades escolares

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Jose! Me alegro mucho que os haya gustado el blog! La verdad es que es una delicia verlos a todos/as juntos en las fotos!! Gracias por tus palabras y gracias a vosotros por la colaboración! Seguimos esperando vuestros comentarios que nos hacen mucha ilusión! Apertas(abrazos gallegos!)! :)

      Eliminar
  2. estoy muy agradecía por la profe que nos a tocado es muy buena me tocaron los mejores compañeros de mundo la mejor profe aunque el volumen de nuestra aula no sea adecuado siempre e pensado en que me toco el mejor cole del mundo esta profe nos a enseñado mucho sobre el mundo me a enseñado mi profe y mis compañeros a falar o meu segundo idioma y por eso siempre siempre estaré agradecida por su ayuda

    muchos besos de barbara y 25 sonrrisas

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Miña querida Bárbara!! A ti xa che vou escribir no que xa é o teu segundo idioma! Pero todo polo teu esforzo, ilusión e valentía! Tivemos a gran sorte de que aterrizases polas nosas terras e no noso cole e alegrámonos moito de que sexas feliz e aprendas moito! Os compañeiros e máis eu adorámoste! Ata mañá! Biquiños de chocolate! :)

      Eliminar
  3. Que tal? Son a nai de Amanda e quero que sepades que me encanta todo o que vexo. Eu xa sabía que sodes un gran equipo pero non sabía que ademais sodes uns artistas! Que ben, noraboa!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola! Alegrámonos que che guste o que ves! Nós disfrutámolo moito aprendendo a tope! Pronto recibirás resposta dos peques! Polo de agora, grazas pola parte que me toca e por colaborar! Seguimos esperando máis comentarios que nos fan mooooita ilusión! Apertas cheas de sorrisos! :)

      Eliminar

Publicar un comentario

Anímate a comentar!! Faranos moita ilusión!! ;)

Publicacións populares deste blog

Algúns súper aniversarios!! ;)

Nadal de sorrisos!! :)

Recordando o magosto!!